-

 
När jag var liten brukade jag gömma mina mina armar i tröjan för att låtsas att jag var armlös. Jag brukade starta om tvspelet varje gång när jag visste att jag skulle förlora. Jag sov med alla mina mjukisdjur så att inte en av dom skulle känna sig utanför. Jag hade en penna med fyra olika färger och hela tiden försökte jag trycka ner alla samtidigt men jag visste att det var omöjligt. Det svåraste valet var vilken glass smak man skulle välja när mormor följde med mig till glassbilen. Jag brukade gömma mig bakom saker för att skrämma folk men det slutade med att jag gav upp för att den personen aldrig gick förbi. När man låtsades sova för att bli buren till sängen. Månen följde efter bilen när man åkte sent på kvällarna och om det regnade så lekte jag alltid att två vattendroppar på rutan tävlade. Det enda jag gjorde på datorn var och sitta vid paint och den enda jag behövde ta hand om var min tamagotchi.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: