23 & 24

De andra 2 dagarna hade ju inte jag biljetter till, tyvärr. För skulle inte bangat på att gå på typ alla. Har suttit för de mesta på Expresso House med mina girlzzzz, varit utanför hans hotell och har även träffat Jinet. Äntligen typ ihihih. 
Senare igår, eller inatt snarare sagt så såg vi faktiskt Justin igen och han även säga några ord. Security sa att man inte fick ta några bilder, and you don't mess with the biebercrew haha, så det var bäst att lyssna på dom. Med tanke på att man kunde få böter på 340 mille om bilder på Justins svit skulle komma ut, helt sjukt.
 
De här dagarna har vart både bra och dåliga. Fick äntligen träffa mina kompisar och Justin. Men nu efter allt så är jag sjuk, trodde först det var pga av konserten, kände av det redan igår men sket i det, men nu känner jag verkligen av det. Tur att det blev så nu när Justin har åkt iallafall, nu är det bara och bli frisk och tagga till One Direction om 13 dagar.


Ronja

TAGGA GALET!

Svar: TAGGA TAGGA TAAAGGAAAAAA
Li

2013-04-25 @ 14:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: