Idag är jag blå

Hejsan allihopa!
Slänger in ett litet snabbt inlägg nu för jag ska nämnligen iväg om ett tag och träffa mina kompisar som jag inte träffat sedan i februari! Det ska bli jättekul iallafall. 
 
Sen vill jag också be lite om ursäkt för att min uppdatering suger just nu, men det är för att jag håller på med alla designer som jag fått. Sen när alla är klara så kommer det va lite lugnare och då kommer jag förmodligen kunna blogga lite mer. Bara jag vet om vad.... Kanske kör på en önskerubrik lite senare, för jag har absolut ingen inspiration. 
C'ya!
 
Idag har jag tuggat massa tuggummi.


Hejjjj

Hej, ska du på one directions konsert och isåfall vilken plats har du? plz svara :)

2013-04-02 @ 20:05:34
Emelie

asså jag dog när jag bläddrade ner och såg den där bilden åh orkar inte hahahahahahaahahahah

2013-04-02 @ 21:49:40
URL: http://emelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: