Brandy ♥ Melville

Åååh älskar Brandy Melville's kläder. Måste dra dit nån dag och kika lite hehe. Kan inte tagga dessa typ, men de finns på deras hemsida!


Isabelle

Hejsan :) Älskar din blogg Li, sitter och klickar in på den varje dag. Du verkar som en himla go tjej och en som verkligen inte ger upp. Du vet, fall 7 times stand up 8.
Iallafall har jag några frågor som du hemskt gärna får svara på. Jag ser att du köper hem saker på nätet själv? Har du ett eget bankkort och hur skaffade du det? Måste man inte vara 18 för att handla på nätet? Har ett ungdom Visa och kan bara handla i butik. Det suger :( Vill gärna kunna handla på nätet själv också. Så snälla berätta vilket du har och hur du skaffade det. :)

Kram xoxo

Svar: Hej! Först och främst, tack så jättemycket!! :)
Och de här med kortet, jag köper via pappas kort... Mina föräldrar säger att de inte går att fixa kort som man kan köpa på online om man är under 18, men vad vet jag... Dom kanske bara ljuger för mig?
Men som sagt, jag har inget eget sånt kort utan jag köper via pappas sen får han överföra pengar från mitt till hans! Kram x
Li

2013-08-26 @ 04:47:08
URL: http://brunettissa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: