Glad, ledsen, trött, pigg.. Lycklig, olycklig

Hej allihopa, först och främst vill jag bara säga att jag tycker om en himlans mycket och ni är ju för söta med era kommentarer. Är fortfarande väääldigt ledsen över de som hände häromdagen men har faktiskt kommit över de mesta just nu, för det kommer lösa sig ändå. För de gör det alltid. Mer tänker jag inte säga för att jag skrev ju att jag inte tänker skriva ut mer om det här på bloggen förrän allt är officiellt, så inget mer om det... 
 
Det var min sista dag på dagis idag = jag har semester, i 10 dagar iof men det duger för nu badar jag i pengar vilket jag inte gjorde i våras... haha. Jag klagar inte för jag kommer kunna göra så mycket roliga saker nu. Men ska även spara lite pengar till Indien och London. Ikväll ska jag bara slappa, och fira ledigheten. Ska vara uppe sent och kolla på serier i timmar, wiiihooo. Just how I like it. Omg det där lät jätte forever alone(igt).... 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: