Primark

 
Det här är faktiskt enda stället jag vet man kan köpa primark kläder på (förutom ebay då), för de som inte vet vad Primark är så är det ett klädmärke från England som har galet billiga kläder, runt 100-lappen men oftast billigare!
Klicka på taggarna för att komma till produkterna. 


Anonym

om man har storlek XS/S/36 i svenska storlekar, vad ska man då välja i UK storlekar? jättejättetacksam för svar!

Svar: tror 6 är xs och 8 är s :) kolla upp på google annars, men brukar alltid ha 8 när jag handlar om har s annars
Li

2013-08-31 @ 18:22:42
Julia Jansson

Hahah, fast jag menar nog praoplats. Inte så bra på det där....Ska iaf vara på en typ tandläkarklinik i Östermalm HAHA. Men min morbror är typ boss där så det var enkelt att fixa. Ska bo hos min morbror hela vecka 39 då och det ska bli sjukt kul att flytta in till Stockholm några dagar :))

2013-08-31 @ 18:25:46
URL: http://Ayles.blogg.se
svea ~ maviedesvea

Hej, hur gör man för att få sånadär "prickar" på bilderna? :)

2013-09-01 @ 18:58:27
URL: http://maviedesvea.blogg.se
e

Hatar dig helt seriöst. Nästa gång jag får en bajsattack ska jag rikta den right to your face. Shoppade nyss för typ 2lax på asos, inte ok?? your fel OKEJ. Kinda lite av en snällkommentar i det som var 'elakt', för de var inte seriöst..):: asos can now consider it self like loved, gahahaha buhää

2013-09-03 @ 23:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: