ska ta emot mer beställningar nu

Nu har jag gjort i ordning min portfolio, kommer väl fixa till den nån annan gång eftersom jag typ fick ett spontanryck för den var så ful förut. Men som rubriken lyder; kommer ta emot beställningar nu igen! Dock inte för många för nu kommer jag gå i skolan och måste verkligen fokusera på de också, så det får ni ta hänsyn till. 
 
För att jag ska känna mig lite mer motiverad (var berädda på lite dåliga nyheter nu också, hehe...) så har jag dubblat priserna, varför borde ni väl förstå. 
1. Jag lägger ner timtal på designer till er, och självklart vill jag ju ha något för de också och jag kände de jag tog nu var inte tillräckligt för jag kände att de inte var värt de. Jag tog t.ex. 90 kr för en novell/fansite medan andra tar upp mot 300-400 kr om inte mer tom.
2. Jag vill inte ha lika många beställningar på en och samma gång. Lite dyrare priser = inte lika många som vill ha. 
 
Hoppas ni förstår. Om ni är sugna på en ny design så gå in på min portfolio klicka HÄR, eller i menyn och läs igenom lite grann och maila mig :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: