071213

Sitter och poppar radion för fulla muggar, planerna jag hade för idag ändrades och har därför inte gjort något speciellt. Ska faktiskt plugga företagsekonomi nu tänkte jag, helt sjukt att jag pluggar på en lördag men kommer bli så skönt när det är över. Jag tycker dock att företagsekonomi är ganska kul, jag valde ju trots ekonomilinjen för det intresserar mig :)
Resten av kvällen blir väl lugn, som alltid. Är lite småsur för måste äta falukorv med makaroner igen för åt upp all annan mat igår haha... Orkar verkligen inte gå ut i blåsten igen även fast det bara tar några minuter.
 
Förresten, ni som kollade på idolfinalen igår. Vann rätt person? Själv tycker jag inte det, tycker Kevin kan hålla sig till fotboll. Trodde verkligen Erik skulle vinna, men han kommer lätt kunna få en karriär efter detta medan jag tror Kevin endast kommer spela på sommarkrysset och sen va med i melodifestivalen och sen är han bortglömd.
 


Ebba Green

Superfin blogg!
Kram

2013-12-08 @ 18:29:43
URL: http://ebbagreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: