finally friday

Herregud, Sven är ju helt craycray. Blir nästan lite rädd även fast jag sitter här inne för att rutorna skakar. Skolan var inget speciellt idag, förutom att idag blev jag och Ida klara med våran podcast till engelskan vilket var sjukt skönt för den var ganska jobbig att spela in. Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, kanske plugga lite juridik för jag kan ingenting och har prov på onsdag eller torsdag, känns ju mindre skönt haha. Sen kl. 20.00 är det ju idol, har ju inte missat ett enda program ännu och kan ju inte missa finalen ikväll. Trodde jag skulle få sällskap men så blev det inte, så nu får jag sitta här själv. Jag har iallafall för första gången gått och handlat själv, med mamma i telefonen haha! Vuxenpoäng till mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: