Forrest, Forrest Gump.

Herregud, den här dagen har gått hur fort som helst men när jag tänker efter har den varit en av de längsta dagarna jag kan minnas. Har gjort så himla mycket men jag har ändå inte gjort någonting alls. If that make sense. Mamma och jag bakade american cookies som blev sjukt goda och sen har vi bara tittat på Forrest Gump som gick på sjuan. Måste säga nog säga att det är en av de bästa filmerna som gjorts. Den har verkligen allt som en film ska ha, glädje, sorg, humor, kärlek, en mening. Den är otroligt lång och visar himla många historiska saker som hänt genom tiderna men den är så bra. Tror de flesta sett den men om nån inte har det så se den, helt klart värt det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: