Frågor och svar

Hej, jag typ avgudar din blogg. Läst den ett bra tag, aja den är super!! Jag vill antingen gå beteendevetenskap eller ekonomi-ekonomi i gymnasiet, kan inte du berätta lite om ekonomi linjen i ett inlägg? Om du skulle rekommendera den och så? Tack på förhand! :D
Först och främst, tack så mycket! Till svaret då, jag är så glad att jag valde ekonomi linjen tillslut. Det känns som jag kan komma längre i livet om några än om jag skulle fortsatt på media. 
Jag förstår inte varför alla bara klagar på linjen, att det är mycket plugg osv. Självklart är det mycket plugg, jag har ganska mycket plugg, jag skulle inte klaga om jag fick mindre men jag är glad att jag inte får mer heller. Men man får tänka såhär, det är tre år av ditt liv och du kommer ha så många fler möjligheter när du går ut trean och du kommer komma in på högskola ifall du vill. Vet inte riktigt vad mer jag ska berätta om linjen eftersom det är olika från skola till skola och linje. Jag går ju ekonomi ekonomi med inriktning mäklare och jag tycker det är kul!
 
Kan du göra ett inlägg där du tipsar om vad för jobb man kan söka och hur man skriver ett bra CV? Är 17 och helt lost. :)
Tyvärr är jag också helt lost haha :) Kan inte direkt ge några tips eftersom jag själv inte har fått ett jobb. Men donken och BK anställer ju unga, så om du bor nära någon sån så ansök dit! Alltid bra att skriva i ditt CV eftersom man måste vara stresstålig, bra för framtida jobb! 
 
bilden på de rosa naglarna du har på din header, är det dina naglar? för att jag såg bilden på tumblr och den har 10 000+ reblogs, lite coolt om det skulle vara dina :) kram
Nej det är det inte. Det finns 4 bilder i min header som jag inte tagit, och naglarna är en av dom :) Men tyckte dom passade in haha. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: