Jag lever

Tro det eller ej men jag lever faktiskt. Jag vet att jag inte uppdaterade igår men var på mellandagsrean igen och blev återigen väldigt besviken. Ni vet ju hur taggad jag var på mellandagsrean för i år. Lämnade tillbaka mina Dr. Denim och även tröjan på bilden. Jag älskar den verkligen och har velat ha den i några veckor nu men den kostade 350 kr och luddet på den lossnade så fort jag typ andades så då tyckte jag inte de var värt så mycket pengar. 
Med mig hem igår fick jag med mig en mjukisdress från Cubus, fick nog den sista small i hela Stockholm. Kämpade i två dagar och det var det värt haha. Sen köpte jag även en Hoola Bronzer på Sephora och även en piercing på Ur&Penn. 
Sen åkte jag hemhem på kvällen och somnade och vaknade sent på kvällen och kollade på film. Det är min dåliga ursäkt på att jag inte slängde in ett inlägg hehe. 
 
Eftersom jag nu var så besviken på rean så jag var tvungen att kolla in på nelly. Väldigt fula kläder på rean där också men jag beställde lite iallafall, mest till indien. Hade inga shorts och kände mig lite panikslagen eftersom vi åker om 26 dagar. 
 


J

Hej, kan inte du göra ett inlägg eller bara kommentera om din skola Drottning Blanka. Skulle vilja veta mer om den? Exempelvis vad ni har för datorer och hur mycket pengar det finns på matkortet?

2013-12-29 @ 16:00:28
carro

hej, vad har du för piercing? :D

2013-12-29 @ 20:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: