Mitt 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Oj, ja massa! Jag fick se Justin live för första gången, jag var i Indien, jag hoppade av skolan och fick ett jobb. 

 

Hur har ditt 2013 varit? Det sämsta året i mitt 17 åriga liv. Mitt hjärta har verkligen varit i tusen bitar majoriteten av året vilket har både vart jobbigt för mig och folk runt omkring mig.

 

Vad är din största framgång 2013? Tog tag i mitt liv på allvar, började leva istället för att bara sitta inne och deppa. Började skolan och det går verkligen superbra vilket gör mig otroligt peppad på att fortsätta!

 

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Det tror jag absolut, kan ju inte bli sämre än 2013.

 

Blev du kär i år? Nej.

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 6/2, 21/4 och 8/5. Inget speciellt händelserikt hände detta året tyvärr. 

 

Bästa köpet? Lol, jag levde i 7 månader utan studiebidrag så kommer faktiskt inte på något jättenödvändigt, fint eller roligt jag köpt såhär på rak hand faktiskt. 

 

Vad spenderade du mest pengar på? Mat typ.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner och musik var pretty much what kept me alive.

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Macklemores & Ryan Lewis album The Heist har spelats flitigt under hela 2013!

 

Vem har du umgåts med mest? Antar väl att det har vart Elin, Ronja, Emelie och Nattis!

 

Bästa minnet från 2013? Jag har massor med minnesvärda stunder från 2013. 

 

Har du haft ett förhållande under 2013? Nej.

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Lycka, lite yolo och kanske nån liten pojke att mysa med.

 

Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på saker som var så obvious att jag skulle ta vara på men aldrig gjorde, göra roliga saker och skita i vad folk tycker.

 

Vad önskar du att du gjort mindre? Känt mig olycklig, behövs inget mer sånt längre.

 

Favoritprogram på tv? Alla mina serier, speciellt The Vampire Diaries och Gossip Girl.

 

Största musikaliska upptäckten? Ehhh, vet inte riktigt. Men som jag sa, älskar Macklemore av hela mitt hjärta, sen gillar jag även The Vamps och Håkan Hellström (gillade verkligen inte honom förut)

 

Vad gjorde du på din födelsedag? Jag jobbade tyvärr... :(

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ungefär allt haha.

 

Vem saknade du? Saknar Jinet så fruktansvärt mycket.

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Den här tiden i mitt liv ska vara den mest spännande tiden. Gör de bästa utav saker och verkligen ta vara på det. Och att inte se ner på mig själv och tänker inte deppa 2014. Som jag sa, det är över!

 


Jinettan

ÅH HJÄRTIS SAKNAR DIG MED <3

2013-12-31 @ 11:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: