starbucks

Var som sagt med Elin igår och skulle leta efter julklappar, vi valde att åka till Skärholmen och gick därifrån tomtänt. Kändes ju lagom kul så vi bestämde oss för att dra till stan också, så vi var där i nån timma också. Fick iallafall med mig en sak hem, en julklapp till mamma och tänker inte säga vad det är för ibland kan hon få för sig att läsa min blogg haha! 
Gick även in på FootLocker och dregglade lite på Nike Air Force, kostade endast 749 kr. Jag vet vad jag ska köpa till mig själv till julklapp iallafall hehehe. Sen på väg hem gick vi till Starbucks som precis öppnat i centralen. Tog en frappuccino caramel cream, god men Starbucks är jäkligt överskattat faktiskt. Men man måste ju testa (och instagramma haha) 


Bella

hahaha eller hur! Man var ju tvungen att gå dit och testa! :D

2013-12-21 @ 00:32:21
URL: http://jennyizabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: