tisdag

Tre snygga bilder från helgen!
 
Var så trött på vägen hem att jag somnade i bilen, men det var så skönt. Det absolut bästa är verkligen att sova efter skolan, vart spelar typ ingen roll haha. Har ju haft ont i kroppen sen i söndags när jag byggde ihop byrån hemma hos mig så hade inte med mig idrottskläder idag, slutade dock att jag var med och dansade bugg iallafall, det var ganska kul faktiskt! Kanske därför jag är så trött? Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och ladda upp för imorgon, har sovmorgon men jag tackar ändå inte nej till en extra timme sömn när jag väl får chansen. 
Sitter och snackar tjejsnack med Jinet, alltså alla borde ha en vän som henne. Synd bara att hon bor 100 mil ifrån mig och att vi inte träffas alls ofta. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: