torsdag

Sitter och dricker te och kollar på lite youtube saker, en perfekt sysselsättning efter skolan. Så skönt att bara kunna slappna av nu och så skönt att det snart är jullov. 
Jag har så mycket jag ska hinna med på lovet ang. mitt liv och bloggen. Jag ska kötta galet på mellandagsrean, måste börja göra en lista på allt jag vill ha nytt. Efter jag hoppade av skolan och var helt pank så måste jag verkligen ta igen det nu och köpa massa saker nytt som både tagit slut, jag har tröttnat på och yadayada. Jag ska även fixa bloggdesignen, sen ska jag göra upp ett schema hur jag ska fixa blogginlägg och jag ska verkligen försöka ta det på allvar. 
 
Nu ska jag bara slappa exakt hela kvällen och sen gå och lägga mig i tid. Jag älskar verkligen att sova haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: