You Me At Six

Idag är jag jätteglad faktiskt. Först och främst för att jag ska shoppa tills min plånbok gråter imorgon och ska bara gå loco typ. Men den riktiga anledningen till varför jag är så glad är för att jag har nu bokat biljetter till You Me At Six. 9 mars på frysen, alltså fyfan det kryper i skinnet på mig för jag är så taggad. 
 
Var ju i London 2012 på en festival med Elin och Ronja och då var dom där också, dock så hade jag aldrig i mitt liv lyssnat på nån av deras låtar och när dom väl kom upp på scen var jag svimfärdig av hettan så brydde mig inte riktigt, vilket var vädigt tråkigt för när jag kom hem så började jag och Elin lyssna på dom haha! Minns hur vi stod där längst fram av 80 000 pers som små frågetecken när dom frågade om vi kunde sjunga "underdog" och vi fattade inte vad dom sa hahahha. Så kul när man tänker tillbaka. Har väntat hur länge som helst att dom ska komma till Sverige och nu äntligen är det dags. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: