För mycket saker, för lite pengar

Alltså är ganska irriterad sådär, ni vet när man vill ha jättemycket men har bara råd till lite (eller i värsta fall inget alls) och så är man bara så irriterad och ledsen att man bara till dö, och man vet inte vad man ska välja först och köpa och sedan vänta jääääääättelänge tills nästa sak kan inhandlas. 
 
Och eftersom jag inte har något speciellt att blogga om just nu så tänkte jag att jag kunde faktiskt blogga om lite saker jag vill ha. Det är väl helt okej? Vet inte vart jag ska börja.... 
 

 
Ja jag är nog inte den enda som känner såhär, eller hur? Och vet ni vad lösningen är på detta? Jo skaffa ett jobb. Vet ni vad jag ska göra nån dag i veckan? Jag ska springa runt stan och lämna ut CV's (och det här är bara första omgången) 
Eftersom jag hoppar av skolan snart så får ju inte jag något studiebidrag och jag måste ju ha pengar och min pappa låter inte mig sitta hemma hela dagarna, och nu citerar jag honom: "och utnyttjar honom" om ni förstår vad jag menar? Känns även väldigt skönt ifall jag får ett jobb! 
Då ska jag spara, slösa, spara, slösa och försöka köpa allt här ovan + lite till såklart. 
Jag måste verkligen försöka spara pengar och komma iväg till London i sommar och shoppa, jag bara måste. Men jag måste ju handla innan London också, eftersom jag inte har några kläder. Åååååh varför ska det vara så krångligt med pengar för? VARFÖR ÄR JAG INTE MILJONÄR ELLER NÅT?
 
Har ni något jobb, eller planerar och skaffa? :)
 


Jossan

ååh, jag vill också åka till london! :)
fixar du gratis designer?
superfin blogg! :)

2013-02-03 @ 22:14:50
URL: http://jjossansliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: