Inte på topp

Äckligt snöbild från arkivet :)
 
Var i skolan idag, äntligen typ... Var iallafall hos syven och bad om papprerna om avhoppning och allt det där. Resten av dagen har bara vart som exakt alla andra skoldagar!
 
Har vart lite dålig på att blogga just dessa två dagar, men mår som sagt inte speciellt bra, vilket ni kanske märkt i senaste inläggen ibland. Men sånt är livet och det kommer bli bra, måste bara ta en paus från allting just nu... Självklart kommer jag att blogga men kanske inte lika mycket, för jag är helt slut på ideér och har inte direkt ork att skriva önskerubriker, och det kommer bli tråkigt om jag skriver bara det varje dag. Det är ju kul att variera sig lite också. Hoppas ni förstår :)


S O F I A

Du är jättefin!! :D

2013-02-05 @ 21:12:50
URL: http://bananskalet.blogg.se
Sara

Jag vet att det kan låta jobbigt, och att du säkert fått höra det ofta. Du kommer säkert att tänka att jag inte ska lägga mig i ditt liv. MEEEEEEN jag tycker verkligen inte att du ska hoppa av, däremot kan du byta men inte hoppa av gymnasiet. Tro mig det kommer att bli så mycket svårare och du kommer att ångra dig. :)

Svar: förstår vad du menar, hoppade av idag MEN jag kommer självklart gå i skolan, ska söka ny skola och börja i höst igen. På en bättre skola och en bättre linje! :)
Li

2013-02-06 @ 17:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: