Min kväll

Tjejkvällen var verkligen rolig! Vi åt tacos, kollade på mello och självklart snacka maaaaasssor med skit (typisk tjejkväll?) Vi hade så mycket och prata om eftersom vi inte har träffats ordentligt sen i somras som jag sa i inlägget innan. Vi kollade på mello också och jag blev ledsen när inte Anton gick vidare till finalen, så jag skrek lite och gled ner på golvet sen gick allt över styr hehe.... Nej men verkligen, en grym kväll med tre grymma tjejer. Vi gav även Mickis en kryssning i present så får se när den blir av :)
Tog dock inte så måna kort, blev mer videos när vi shufflade osv hahah! 


W I L M A S T E N L U N D

Så grymt snygg blogg! Älskar headern!

Svar: Tack så jättemycket! :)
Li

2013-02-10 @ 22:26:01
URL: http://wilmastenlund.blogg.se
S I L V E R S T J E R N A

jäklar vad gott! :o

Svar: Haha ja verkligen!
Li

2013-02-13 @ 21:00:12
URL: http://silverstjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: