Bästa festivalminne

 
Shit alltså vilken resa det här var! 
Jag, Elin och Ronja drog till London för att dra på den här festivalen i Hyde Park och den var liksom i samband med OS som var i somras, den höll väl på från 13.00 -14.00  till 23.00 nångång kanske. Det var varmt, folk trängde sig som fan och vakterna var helt galna och kastade ut vatten till alla. Jag höll på att svimma ett antal gånger men jag klarade mig. Vi fick även typ en sorts trumma (som ni ser på två av bilderna) och jaaaa den har jag kvar, och kommer ha så länge jag kan. 
 
Artisterna som var där var väl Rizzle Kicks, You Me At Six, The Wanted, Labrinth, Emeli Sandé, Wretch 32, Dizzee Rascal, Eliza Doolittle, Friendly Fires, General Fiasco, Katy B, Loick Essein, Kids in glass houses, The Wombats, Young Guns, Mark Ronson, Morning Parade, Little Comets och Tribes. 
Minns dock inte ens hälften av artisterna, bara typ 10 av dom kanske så kollade in deras sida haha!
 
Dessutom, en av de bästa sakerna var ju att det var över 80 000 människor där, och vi - VI tre små svennar stod längst fram! Det kommer jag fan aldrig glömma haha! Fan så vi kutade vid insläppet. Typ i 30+ graders värme, strålade sol, sprang som ett mongo på konstiga träbitar dom hade lagt ut på marken. Sen började ju jag och Elin bråka med några tjejer som stod bredvid oss, kulkul. Shit alltså. Kommer aldrig glömma de :)
 
 


Amanda Westberg

Fin du och din blogg är!

Lust att fråga något i min frågestund? :)
http://westbergg.webblogg.se/2013/february/haha-oh-my-god-why.html#comment

2013-02-03 @ 00:21:38
URL: http://amandaisabellaa.webblogg.se/
Ronja

Ååhhh take me back!

2013-02-03 @ 13:31:39
Elin

åh saknaarrrrr

2013-02-03 @ 18:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: