Serier,

Om jag har tråkigt, om jag är ensam eller inte har något annat att göra eller det är sent på kvällen kan man antagligen hitta mig framför datan i sängen och kollar på serier. Jag säger till mig själv att jag ska ta det lite lugnt så att det tar längre tid att kolla igenom alla säsonger för då får man liksom mer av det roliga, om ni förstår? Men det slutar iallafall med att jag har suttit och kollar på typ hundra avsnitt iallafall och nästa månad har jag kollat slut på hela serien och mitt liv känns helt hopplöst. 
Nu tänkte jag iallafall skriva de serier jag har kollat på, vad jag tyckte om dom och även vilka som står på min turlista! 
 
Har säkert glömt några stycken mindre serier här, men det lär jag ju märka :) eller inte hehe
Detta var nog den första "riktiga" serien jag såg. Jag läste hela tiden på twitter hur mycket Louis från One Direction kollade på den och jag ba "äsh orka, det är en serie. Så bra kan den inte vara" men tillslut så gav jag den ett försök och jag är så glad att jag gjorde det. Den är så bra! High school, drama, kärlek och massa trubbel. Om ni inte har kollat på den så borde ni göra det! 9 säsonger.
 
Tror ingen har missat Awkward? Kollade iallafall på den innan den kom till Sverige och kollade även slut på säsong 1 på en enda dag... Sån är jag, yes. Men det är ju jättekul tycker jag iallafall haha! Matty ♥♥♥ (haha Andrea)
 
Ungefär samma sak som One Tree Hill, var lite depp över att den bara hade 4 säsonger. Så himlans bra iallafall. Massoooor med familje och kärleks drama, men man blir glad av den också såklart (för att ni inte ska tro att det är värsta deppserien) Men verkligen... Kolla på den!!
 
Sjukaste serien ever, haha. Så himla rolig och jag älskar Nathan, serien blev inte alls lika rolig eftersom han hoppade av efter ett par säsonger... Det är en brittisk serie och den handlar väl lite om det mer "kriminella" gängen och... ehm, superkrafter? Var lite olikt mig att kolla på den, jag som brukar kolla på t.ex. såna som här ovanför så detta var verkligen en omväxling, en rolig omväxling!
 
Även denna serie - inte alls min genre när det gäller serier men det här kan vara en av det bästa serier jag någonsin sett. Första säsongen är helt klart bättre än den andra, har inte ens kollar klart på den andra men jag älskade verkligen första. 
Antar att det är skräck, eller kanske rysare? Den är lite obehaglig sådär och jag var rädd första avsnitten men jag gillar sen starkt och jag rekomenderar den! Ska kolla klart säsong 2 snart, sen får man vänta tills i höst igen för nästa säsong. 
 
Har inte kommit så långt på denna serie, började för någon dagen sedan och jag är i början på säsong 2. Här kan man väl säga att jag är tillbaka på mitt "gamla spår" med massa drama, kärlek osv. Men denna gång är det lite "finare" eftersom vi befinner oss på Upper East Side i New York. Extremt mycket skitsnack = me gusta a lot. Och ni vet när man kollar på en serie, så fastnar man för en kille som man blir lite extra kär i? Jag har 3.... Nate, Dan och Chuck. Tyckte ingen var speciellt "wow" innan jag kollade. MEN WOW. Älskar alla haha. 
 
Sjukt längesedan jag kollade på den här serien, tyckte den var kul och spännande i början men efter hela säsong 1 och lite av 2an så tröttnade jag eftersom allt dom försökte göra var att få reda på vem "A" var, så jag slutade kolla. Kanske går tillbaka till serien om ett tag, vem vet? Det har nog hänt en massa när jag skippat.
 


Anonym

The vampire diaries :)

2013-02-18 @ 12:24:09
LINNEA

sv; tack ja :)

2013-02-18 @ 12:26:23
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se
Anna T - Nörd & Filmskapare

Åh en del serier jag ser på också eller funderar på att se på :D!

Skitfin blogg med :D

2013-02-18 @ 12:41:14
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se
Isabelle Ivory

Älskar gossip girl, det är så sjukt bra!! :D
allt bra med dig?
kram

2013-02-18 @ 15:44:30
URL: http://tonarshjarta.devote.se
Mariie

Glee lugnt (:

2013-02-18 @ 16:08:15
URL: http://mmaolii.blogg.se
Ida Munther

PLL, gossip girl , american horror story , awkward , vampire diaries och glee är dem serier jag följer slaviskt, dem är sjukt bra allihopa , beroende ;)

2013-02-18 @ 16:08:16
URL: http://iidaidas.blogg.se/
molz

Vampire diaries, Glee, American Horror Story!! :O

2013-02-18 @ 17:41:49
URL: http://molz.blogg.se
Thea

Åh jag älskar Gossip girl! Så bra serie!
Kolla gärna in på min blogg! :)

2013-02-18 @ 17:46:55
URL: http://theawerr.blogg.se
Beatrice

Jättefin header! Och dina ögon är sååååå vackra :)

2013-02-18 @ 17:50:45
URL: http://beatricebredvik.blogg.se
Anonym

Själv älskar man 90210 (du borde verkligen kolla på den), The walking dead (DEN MED!!), Grey's anatomy och Pretty little liars! Helt underbara tv-series. Mitt liv tars upp av dessa, hahah :(

2013-02-18 @ 18:28:28
Betty

Jag älskar Pretty little liars.. Men gillar det andra också:)

2013-02-19 @ 15:40:33
J O Y ▲

Skins är grymt, det borde du verkligen se!

2013-02-20 @ 04:40:12
URL: http://joysilver.blogg.se
Emma

The vampire diaries! Bästa serien! och The Carrie diaries och också himlans bra! :)

2013-02-20 @ 17:20:35
URL: http://byemms.blogg.se/
Q

vampire diaries!

2013-02-21 @ 12:07:58
URL: http://ngo.webblogg.se
Anonym

90210 är bäst! efter glee och vampire diaries

2013-02-21 @ 14:18:51
Anna Sörlin

hört att prison break är super bra :)

2013-02-21 @ 17:48:11
URL: http://www.annasorliin.blogg.se
Julia

The Vampire Diaries (sjukt bra), The Big Bang Theory, Once Upon A Time, Revenge och The Walking Dead! :D Serierna du tipsade om är också bra, eheh jag är lite av en seriejunkie...

2013-02-21 @ 19:51:48
Emma Thorslund

Du borde verkligen kolla klart på Pretty Little Liars, ett nytt avsnitt släpps nu onsdag varje vecka och det är lika spännande varje gång, tyckte också den var lite seg i början men nu när man vet vilka några av "A" är så är den sjukligt beroendeframkallande, kärlek på den serien!

2013-02-21 @ 22:06:43
URL: http://thorslund.blogg.se
Anonym

Switched at Birth och The Lying game!
Rekommenderar verkligen dom! Du kommer bli beroende. :) x

2013-02-26 @ 12:26:08
ebba :)

Asså du borde VERKLIGEN börja titta på Glee!
Det är seriöst världens bästa serie i hela världen!
Mycket kärlek och drama, men också musik. Och vem gillar inte musik?
Den är nu inne på sin 4:e säsong :)

HELT KLART VÄRT ATT SE !!!! ♥

Älskar denna serie ♥

Tittar även på Gossip Girl, One Tree Hill, Awkward, American Horror Story, The Vampire Diaries, Pretty Little Liars, Lost :)

2013-03-08 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: