Wanties?

Collage som såhär, fast himla mycket bättre ^
 
På senaste tiden har jag fått massor med insperation om kläder osv. och som ni kanske vet så är ett av mina nyårslöften att ändra min stil. Kommer förmodligen börja beställa redan när jag får pengar om jag vågar och jag hittar något fräääääzit. Primark har typ förstört mitt liv med deras otroligt låga priser för nu tycker jag typ 199 är dyrt för en blus haha, men liksom det är ju priset man får betala om man vill ha nånting här i sverige. Beställer nästan aldrig från webshops men nu ska jag faktiskt börja göra det!
 
Vill ni att jag ska lägga upp lite 'wanties'? 
Om ingen kommenterar så antar jag att det är ett nej, så du kan vara med och bestämma här. Jag vet ju att jag har läsare... Men läsare som aldrig kommenterar :(


Elli x

Jag vill att du ska lägga upp mer "wanties" ! :)

2013-01-16 @ 21:44:08
ebba :)

jaaaa lägg upp!! :D

2013-01-16 @ 21:50:40
Anonym

Ja lägg upp sånna :) sen skulle det vara awesome om du kunde länka till klädesplaggen :)

Svar: Ja självklart, det skulle jag göra vilket fall som helst :)
Li

2013-01-17 @ 01:49:39
Frida

Köp klackarna så kanske du blir lite långt :**

2013-01-20 @ 13:24:58
URL: http://www.fmarklind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: