020713

Sitter och kollar på olika före/efter bilder på personer som gjort skönhetsoperationer, haha kul liv jag har... Haha men iallafall, kom hem för nån timma så och vill egentligen bara sova men ska ut med hundarna snart så kan inte sova för då kommer jag inte upp igen. 
Dagen har iallafall vart rätt chill men det enda jag kan tänka på just nu att imorgon har över halva veckan gått och det betyder att det snart är helg. Har suttit och pärlat pärlplatta på eftermiddagen och jag minns inte sista gången jag gjorde det för det var en evighet sedan, och det känns ju otroligt härligt när en fyra åring faktiskt är bättre än en själv. 


Sandra

Hej så jag ska söka sommarjobb nästa år och jag undrar hur det gick till när du fick sommarjobb på ett dagis? Skulle kunna berätta lite om det? :)

2013-07-02 @ 18:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: