Bekännelser

Jag vill ha såååå mycket saker, men jag är så jävla snål också så det slutar alltid med att jag inte köper de jag vill ha. 
Jag kommer oftast inte ihåg mina drömmar. 
Funderar på att köpa sån här ricinolja för att använda i håret så att det växer, sen klippa av de igen bara för att jag kan (haha). 
Kyckling är de bästa jag vet, kan äta det till allt. 
Jag är den typen som alltid bor fel osv. I grundskolan så bodde jag alltid längre bort än alla andra, mina bussar kom alltid sist så jag fick alltid stå och vänta själv i slutet. Nu i gymnasiet så bodde jag också längre bort (tror inte ens nån bodde åt mitt håll?) och mina tåg gick så jävla sällan, alltid otur!


Biebzznoveller

Hej!
Jag behöver hjälp med design. Lust att hjälpa mig?<3

2013-07-23 @ 21:55:39
URL: http://biebzznoveller.blogg.se
Inga-Linn

Det var en blogg som fråga om någon som kunde göra designer och jag tipsade om dig hoppas det gick bra!:)

2013-07-24 @ 00:01:45
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: