Frågor och svar

Gillar du The Fooo?:)
Har nåt love-hate till dom killarna, tänker bara på Justin och mina tjejer (speciellt peddo Elin) när jag lyssnar på dom. Men Link It Up och Kangaroos är ju lite... catchiga. Men jag kommer väl åka till Sommarkrysset när dom kommer dit eftersom Elin kommer tvinga mig :)
 
Kan man som privat person åka dit också?
Till Martin Olsson(där jag handlade mitt godis), nej. Man måste ha typ nåt företag!
 
ååh vad heter typsnittet? (från detta inlägg)
Ellephont


Märta-Stina

Man kan faktiskt äka till martin olsson som privatperson ;)

Svar: man måste ju ha ett speciellt nummer när man betalar i kassan, och det får man bara genom att ha ett företag. För pappa och jag kunde inte handla där förrän vi gick koden, men jag vene
Li

2013-07-22 @ 21:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: