Frågor och svar

VA BOR DU I GNESTA? Hur åkte du då när 1D va här? Sov du hos dina kompisar?
Haha ja tyvärr. Åkte tåg, tar 1 timma. Inte alltid, beror på när det var men oftast åkte jag hem. Åkte ju till stan varje dag med tanke på att jag gick i skolan där ;)
 
Hej så jag ska söka sommarjobb nästa år och jag undrar hur det gick till när du fick sommarjobb på ett dagis? Skulle kunna berätta lite om det? :)
Bor ju en liiiiten liiiiten by så vet inte om det funkar te.x. i Stockholm kommun/andra större kommuner. Men kommunen hjälper till att fixa jobben så man mailar nån som har hand om feriejobb som det nu kallas, men säger vilket "område" man vill jobba inom och vilka veckor (brukar stå vilka veckor dom har valt) Och i slutet av maj fick vi i Gnesta kommun iallafall reda på om man fick jobb eller inte :)
 
Hejhej! Jag jobbade också på ett dagis som sommarjobb och jag undra hur mycket i timlön du fick? Du behöver absolut inte svara på frågan om du inte vill. Jag vill bara veta om jag känade lite eller mycket för min ålder! Din blogg är super bra :) kram
Först och främst, tack så mycket! Fick 58 + semester ersättning. Inte så mycket men man kan inte räkna mer när man är i våran ålder och får ett sommarjobb. Vet folk som fått mindre, så jag är iallafall nöjd :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: