JAG KOM IN!!!

Alltså bara för att jag skrev inlägget igår om att jag skulle få reda på om jag kommit in eller inte i slutet av juli - ca 1 september. Men vad tror ni låg i bredlådan idag eller? Jag fick ett brev och där stod det att jag kommit in på Drottning Blankas, mitt förstahandsval och jag är sååå glad för jag trodde inte alls att jag skulle komma in och att jag skulle sitta här i höst och vara deppig och inte veta vad jag skulle göra. 
 
I vintras/våras så var jag helt lost, ärligt talat. Tror inte att ingen riktigt förstod, för det gjorde inte ens jag. Allt jag ville var att bara komma ifrån Gnesta och lämna allt bakom mig. Jag hade ingen aning om vad jag ville och mådde dåligt så jag hoppade av skolan, och då var jag fast här i Gnesta. Nu kan jag säga att jag är otroligt stolt över mig själv för jag kom in på flera av mina gymnasieval OCH jag kan lämna allt bakom mig för nu flyttar jag. Kan inte förstå att om förhoppningsvis 50 dagar så är jag inte kvar här. YIIHOOOOO!!!!


svea ~ maviedesvea ★

Gud vad kul, grattis! :D

2013-07-03 @ 19:41:22
URL: http://maviedesvea.blogg.se
Natta

ÅHH vad kul!!!

2013-07-04 @ 15:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: