Sommarjobb #1 - check!

Några bilder från de senaste tre veckorna! 
 
Sitter i soffan men min älsklings kissemisse och suktar efter Australien, har suttit och kollat igenom alla Kenzas inlägg från när hon var där i vintras och jag längtar ännu mer. 
En sak som är både bra och dåligt med mig är att när jag liksom har snöat in mig på något så är det alltid så jäkla överdrivet och det suger för det är så jäkla dyrt och åka dit, och hur ofta kan en 17åring till Australien? Skulle ju ta ÅR för mig och spara ihop dom pengarna. 
 
För övrigt så är typ livet ganska awesome nu, sommarjobb #1 är slut (kommer dock sakna ungarna ganska mycket) Men jag kommer tillbaka dit senare i sommar eftersom jag är vikarie, och då borde dom ju tyckt att jag var helt okej med kidsen? Mickis kom och hämta upp henne på hennes bike (lät mycket coolare på engelska) och skjutsade ner mig till bibblan där jag lämnade mina lönepapper sen vinglade vi runt lite och åt mat. En väldigt bra start på mina tre ynka veckor semester denna sommar! :(


Linnea

Hejhej! Jag jobbade också på ett dagis som sommarjobb och jag undra hur mycket i timlön du fick? Du behöver absolut inte svara på frågan om du inte vill. Jag vill bara veta om jag känade lite eller mycket för min ålder! Din blogg är super bra :) kram

2013-07-05 @ 23:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: