Ställen jag vill åka till...

Australien
Alltså jag vet inte varför jag har blivit helt besatt i Australien typ den senaste månaden, men det är absolut prio ett just nu. Drömmer liksom om Australien på nätterna, har det inte gått lite över styr då? Älskar att det är varmt typ året runt, och det är stränder och stora städer med skyskrapor och snygga killar.Tycker även att de är sjukt coolt att det är sommar där när det är vinter här, och vinter när vi har sommar. Det jag ville säga med det här är att Australien är ett coolt land och jag vill åka dit... nu. 
 
USA
Alltid vart mitt favvoland sen typ 2008, skulle typ göra vad som helst för att åka dit. Los Angeles och New York står högt upp på listan. Men när dagen kommer dit så skulle jag må fett dåligt för jag bara var tvungen att åka till ett ställe, och vet inte vilken jag vill åka till först. 
 
London
Även fast jag har vart i London flera gånger så kan jag inte få nog av staden, I LÖÖÖV LONDON.
 
Självklart finns det mååånga andra också, men det här får duga för denna gång ;) 
 


Julia

Gillar du The Fooo?:)

2013-07-13 @ 00:46:49
Natalie Salazar

usa står på min lista :D

2013-07-13 @ 23:28:48
URL: http://natalies.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: