Australia here I come!

Jag önskar att man kunde skriva en bok om sitt liv, och allt man skrev skulle hända. Fast för att göra det lite mer unpredictable så kunde de liksom hända lite saker man inte hade skrivit ner, för annars vet man allt som kommer hända och det är nog inte så kul.
 
Undra vad det skulle stå i min bok då... Hmm... Typ att jag skulle åka till Australien, träffa pojkvän som är typ megasnygg och jag kan sitta och lyssna på när han pratar hela dagarna, vi flyttar till typ LA eller nåt sånt. Vinna 100 mille på lotto och sen bara leva livet. 
 
Okej nu drömmer jag nog lite fööör mycket. 
Anledningen till varför jag skriver detta är nog inte för att det finns en snubbe som har sina barn på dagiset jag jobbar på och jag typ dör så fort han pratar för han kommer från Australien. Nej det är nog nåt helt annat. 


Julia

Hahah åh :') Ja herregud, skulle nog stå samma sak i min bok. Men känner att jag ändå kommer sluta upp i kassan på Ica eller något heheh

2013-06-29 @ 20:03:05
URL: http://Ayles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: