Första jobbdagen

Hoho jag är tillbaka efter mitt lilla deppinlägg och ja, jag är fortfarande (nästan) lika bitter men nu har det iallafall hänt lite i mitt liv. Igår var jag och kollade på balen i Gnesta som är för niorna, helt sjukt att det var jag förra året?! Det har gått så fort ju... Blev inte bättre när alla var typ mega snygga i håret och klänningarna var typ to die for för det fick mig verkligen och längta tillbaka och typ... Gör om, gör rätt. 
 
Vad har hänt idag då? JO JAG HAR JOBBAT! 
Första dan på jobbet, började 7 och slutade 15 och dagen har flugit förbi men det är verkligen ansträngande och vara med 3-5 åringar för dom skriker och är allmänt grisiga och sparkar på varandra. Men jag kan ju säga att det var fett värt pengarna eftersom jag nästan fick in ett helt studiebidrag! Nu vill jag egentligen bara lägga mig i sängen och ta en liten nap, men när pappa kom hem så sa han att vi skulle få gäster så det finns ingen tid för det. 


Sinni

VA BOR DU I GNESTA? Hur åkte du då när 1D va här? Sov du hos dina kompisar?

2013-06-05 @ 19:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: