Fullt med egopics, dom lär sig i tidig ålder

Haha det är såhär mitt fotoalbum ser ut nu ^
 
Herreguuud vad läsarna försvinner :( Är min blogg verkligen sååå dålig!? Men för att göra er lite gladare så kommer min blogg ändras ganska mycket tror jag, eller jag hoppas för de. Har haft dessa planer sedan januari det här året men har väntat på rätt tid och börja helt enkelt. Så vi får se när det händer men antagligen i augusti/september så häng kvar tills dess iallafall :)
 
Jag vet att min uppdatering suger lite just nu, men har fullt upp helt enkelt. Jag jobbar, sen så gick jag ut med hundarna igen och sen hem och laga mat och kolla på film, sen somnade jag och vaknade kl 01 och då gick jag och la mig direkt, så såg min dag ut igår. Inte mycket och skriva om eller hur? Men ska iallafall försöka fixa ihop några smaskiga inlägg till er i helgen! Kram
 
Juste, vilka har fått reda på deras gymnasieval och hur gick det? :) Riktigt spännande och veta. Kom på att jag skulle skriva ett inlägg om vad jag sökte typ förra veckan, så det kommer väl snart. 
Dock får jag ju inte reda på hur det blir i höst förrän...i höst? Nää men ni fattar. Jag är ju reserv. 


Moa

Läsarna kanske försvinner för att du bloggar väldigt lite..? :)

2013-06-29 @ 20:58:35
URL: http://mjouzen.blogg.se
Helena

Hade varit jätte kul om du började videoblogga lite!
+ att du kanske får mer läsare!

2013-06-29 @ 23:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: