Fullt ös, medvetslös

Klockan är inte ens tre och jag har hunnit med massor på bara ett par timmar. Jag åkte till banken och lämna in lite papper, och sedan till biblioteket och pratade med en tjej om mitt sommarjobb, och fyllt i massa papper hit och dit osv. 
Nu när alla andra drar på sommarlov så är det jag som jobbar. Imorgon ska jag jobba 9 timmar, ungdomar får egentligen bara jobba 8, men jag klagar inte... ca$hflow.  Längtar tills jag får min lön, då ska jag köpa mig nåt fint ihih. 
Nu ska jag lägga mig i soffan och försöka och inte somna, är aptrött men måste kunna sova ikväll. Ska kolla på lite VD och sen får vi se vad jag hittar på. De händer i mitt liv just nu.
 
Har tappat blogglusten rejält nu, har flera hundra läsare men ingen av er kommenterar? Ni var ju så duktiga på det förut... :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: