Positivt tänkande vare ja

Jag är så trött så jag vill dö, kan inte andas genom näsan och det var sista dagen med de "stora" barnen idag. Imorgn blir det 7 dagar med småpluttarna vilket är... Astråkigt. Efter jobbet drog jag ut med mina grannars hundar och gick nån timma eller så och känner redan nu hur benen värker och det kommer nog va ännu värre imorgon. Men för att jag är jag, och jag ska försöka se allt positivt så kan man säga såhär istället: Jag är trött men jag får sova snart, jag kan inte andas genom näsan men det finns folk med värre sjukdomar än mig, jag har ett sommarjobb, och det är bara en vecka kvar och jag kommer få mina pengar. Jag gick på promenad och fick träning. Så nu blev inlägget redan roligare ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: