Skoltankar... Igen

Hellloooo people, behöver lite hjälp här nu! 
De flesta här vet ju att jag hoppade av skolan pga av olika anledningar blandannat att det var jättelångt och åka och jag kom typ försent varje dag. Men nu är det så att jag har en person jag kan bo hos närmare stan nu och då kanske det blir lite lättare för mig och gå i skolan så har tänkt lite på om jag ska gå i en "normal" skola istället och faktiskt pina mig igenom dessa tre år och få mer kompisar än att sitta hemma för mig själv. 
 
Har tänkt på Drottning Blanka? Har ni hört nånting om det? 
Vill helst liksom ha kul och gå stylist eller nåt liknande eller typ gå ekonimi/mäklar/entrepinör grejjsimojs. Vet ni några bra skolor så tipsa gärna! :)


svea ~ maviedesvea ★

Det låter riktigt bra att du vill hoppa in i skollivet igen! :D
Hoppas du når ända fram till stylist eller ekonimi/mäklar/entrepinör grejjsimojs!

2013-06-07 @ 22:08:01
URL: http://maviedesvea.blogg.se
Denise

Plusgymnasiet har stylistlinje. Min kompis går där och hon tycker det är skitkul!
Ca två dagar i veckan är dem tre timmar i deras salong som finns på skolan. Då får dem lära sig tex, håruppsättningar,hur man gör en skuggning och massor om smink etc.

Svar: Har dock hört att skolan är jättedålig :( och vill verkligen inte välja fel igen...
Li

2013-06-08 @ 15:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: