Böcker

Jag är inte direkt en sån person som läser böcker... Eller alltså jag har typ läst två böcker i hela mitt liv haha. Men hur mycket det än känns kontigt i hjärtat att säga det här, jag måste nog ha med mig böcker till semestern. Det vore väl ganska najs att kunna ligga att läsa bok i solen och bli brun samtidigt än att bara att pressa för det klarar inte jag av.
Jag letade fram några böcker men hittade bara sånahär dåliga barnböcker, t.ex som Eva&Adam och det känns typ som att jag är en aaaaning för stor för såna böcker nu, för dom läste jag när jag var i Egypten 2007-2008 eller nåt. 
Jag letade lite till och hittade mina (dammiga) Twilight böcker, har tre stycken, men det finns väl en till tror jag? 
Jag läste iallafall första boken för ett par år sedan och jag minns hur jag verkligen plågades igenom hela boken... Haha! Tyckte den var så dålig och läste aldrig de andra böckerna. Kanske har mognat lite mer nu och tycker de är bra. Har nån av er läst böckerna och vad tyckte ni?


Julia

De böckerna är verkligen inte min grej, såg första filmen men tyckte den var tråkig... :')
Men förresten har jag utmanat dig i en "8 bekännelser-grej" på min blogg! Du får göra den om du känner för det haha :)!

2013-03-06 @ 18:41:00
URL: http://Ayles.blogg.se
E

Det var min favorit bok serie för några år sedan! Så tycker du ska ge dom en ny chans :)

2013-03-07 @ 20:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: