Deppdag idag - ja

Idag är det en deppdag för mig... Jag ska nog bara lägga mig ner i soffan och kolla på tv, dricka te och bara ta det lugnt - för jag håller på att bli sjuk! Varför är det alltid så att man ska bli sjuk när man ska utomlands? Inte ett dugg rättvist.
Och som grädden på moset så kan jag ju berätta att idag, är den dagen jag hade sett fram emot hela 2012, idag skulle jag vara i Cardiff, stå och hoppa i en stor arena till One Direction men nejnej nu blev det inte så. Lite synd men sånt är livet... 
 
Här får ni en bild från förra året i London, bara för jag inte har någon anna bild hehe


Malin

Åh vilken fin blogg! :D Kram! :)

2013-03-01 @ 13:35:58
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Jossan

Varför är du inte och kollar på One Direction då? :(

Svar: För vi var fyra stycken från början, sen hoppade en av och dom två andra är 18 och skulle festa varje kväll typ så då skulle jag känna mig jätteutanför eftersom jag inte kommer in på klubbar :(
Li

2013-03-01 @ 15:13:57
URL: http://josefinaalg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: