Hemma!

Hejsan allihoooooopa! 
Äntligen är jag hemma, sitter i min sköna säng efter många timmars resande. Har nämnligen varit vaken sedan halv 5 igår morse svensk tid men jag är faktiskt inte så trött längre. Sov lite på planet ohså så det är lugnt. Och fyyyysatan va kallt det är då, jag som trodde det skulle vara vår när jag kom hem... 
Nu ska jag bara ta det lite lugnt och sen ska jag fixa ihop några inlägg. Har ju så mycket att berätta! 
 
Fick också en kommentar förut ang. flygbolag och hotell och allt möjligt så det tänkte jag svara på nu.
Vi åkte med Qatar Airways och sen bodde vi på Colonia De Braganza Resort som ligger i Calangute, det är typ mitt i smeten om man ska jämföra mellan Candolim, Calangute och Baga som är mer "semester" orter. 
Flygbolaget rekomenderar jag verkligen, super fräscht och lyxigt. Maten var inte så god då, men det är ju flygplansmat... och det är ju inte så gott. 
Hotellet ser ju ganska skabbigt ut, och visst att det inte var värsta lyxhotellet men det var inte så farligt som det kanske såg ut. Vi hade dessutom en svit och den var stor, ungefär som en lägenhet och lite finare än dom mindre rummen. Men det är den här klassen man får räkna med på hotell i Indien om man inte vill betala sjukt mycket pengar :) Tror dessutom att vi betalade 1500 för 14 nätter, och då kan ni ju förstå att vi kunde lägga mer pengar på annat skoj?
Det hade också bra läge, jättenära till alla beachar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: