Instagram galningar

Haha har jag nämnt för er att jag har haft instagram stalkers? Lite kul faktiskt.... 
Jag har en kompis som hade ett One Direction konto med kanske 25000 followers och hon gav mig shoutouts ibland utan att jag bad om det, och självklart tog hon mina bilder med killarna. Fansen blev ju helt crazy bananas och följde mig, skrev till mig på kik och till och med hitta mitt personliga nummer för att fråga mig saker om dom, helt sjukt. Dock så slutade det där med mitt nummer snabbt, men blev kontaktad på kik och instagram i flera månader efter det och det händer ibland fortfarande. 
Självklart var det inte alltid positivt att bli kontaktad av ett crazy fan som ville t.ex. döda en, men sånt orkar inte jag lägga ner tid på, man ska koncentrera sig på de positiva sakerna, och det fick jag även många av! Här är några av de (några lite galna, men söta!):
Ni förstår nog hur mycket jag har skrattat åt alla kommentarer jag fått, så om ni nångång känner er jobbiga eller konstiga... Tänk på det här ;) Du är inte det! hhahhhah.. 
Om ni vill läsa mer kan ni kolla in min instagram liellax, kommentarerna är längre bak! 


Sofiaa

Just nu har jag frågestund på min blogg, och det skulle vara jättekul om du skulle vilja vara med. Den som frågar mest får en stor länk! Kram :)

2013-03-05 @ 11:51:40
URL: http://bahm.blogg.se
Betty

Brukar du får dödshot ibland?

2013-03-05 @ 15:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: