Ko på stranden

Vi är fortfarande lite sega efter flygresan så vi lyckades sova till halv 12 idag, kanske lite tråkigt att sova bort halva dagen men vi behövde väl det. Det är väl tur att dagarna känns sjukt långa här, känns som jag vart här en evighet redan men egentligen är det bara 2 dagar. 
Idag åkte vi iallafall till en annan beach (det låter myyyycket bättre än strand haha!) och badade och tog det lugnt. Åt världens godaste mat och lekte bland vågorna. Kände mig som ett litet barn när man stod där och väntade på att en stor våg skulle komma och ta tag i en och bara forsa en in mot stranden igen, askul verkligen även fast jag har skrubbsår lite överallt. Det är runt 35-40 grader i skuggan här, och vattnet är varmare så det blev t.o.m lite kyligt när man kom upp på land!
 
På vägen hem igen så köpte vi lite kläder som är svala och så, och pappa hade inte pengar på sig så hon sa att vi skulle komma och betala imorgon, helt sjukt att dom kan lita på en så. Eftersom dom inte har en aning om vilka vi är, vart vi kommer ifrån eller om vi är pålitliga. Men självklart ska vi dit och betala tillbaka :)
 
Helt plötsligt så kom det en ko och la sig bakom dom som låg bakom oss, no biggie liksom!
 


Emelie

ÅH VILKEN SÖT KOSSA

2013-03-11 @ 20:19:52
URL: http://emelie.blogg.se
Inga-Linn

Åh, vad härligt det ser ut!:)
Förlåt om du kanske har skrivit det någon gång men vars är du?:)

2013-03-11 @ 22:15:35
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Trees, mamma i London

Ser underbart uut :) Nu längtar jag tills vi också ska dit! Goa hoppas jag vi hinner med också <3

2013-03-14 @ 18:20:26
URL: http://mangofisk.se
Grannen

Söt Ko :) haha! Störtskönt!! Nu mår ni va? Speciellt pappi ;) Här var det -20 igår :D

2013-03-15 @ 17:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: