Nagellack

Jag har över 40 nagellack men ändå tycker jag att jag har extremt lite. Är det mycket eller bara normalt? haha. 
Idag har jag börjat förbereda mig inför resan - tvättat mina kläder, gjort en lista på saker jag inte får glömma, lagt fram massa saker på min byrå, plockat med några nagellack jag vill ha med. Sen har jag även sprungit runt huset och letat efter mitt Sims men jag hittar det inte... Haha men måste ju ha något att göra iallafall ;)
Hoppas ni har en lugn och skön söndag! 


Inga-Linn

Nog bara normalt, min syster har lika många och använder alla, haha!;p

2013-03-03 @ 13:51:03
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
snigel

Jag har också sådär många, använder dock inte ens hälften, haha.

2013-03-03 @ 14:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: