Små saker som gör mig lycklig

 
♡ Alltså ni vet när man kollar på en serie, så spelas det en låt och allting blir så himla mycket bättre än om det inte hade vart en låt med just vid den scenen. Det liksom förstärker känslorna och jag blir så lycklig när dom har satt in en perfekt låt så jag vill bara skratta, gråta och hoppa runt för jag är så exalterad haha. 
 
♡ När man inte har något eller någon att bry sig om (oj där lät jag fett ego men ja ni fattar) Man lever bara i nuet, är med vännerna kanske en varm sommarkväll och allting är bara perfekt. 
 
♡ När man har något att se fram emot på en längre period. Visst det kan vara lite segt för man vill bara att det ska hända. Men sen när det äntligen är några dagar kvar eller när det väl händer så har man alltid extra kul för att man gör det bästa av saken och tar vara på tiden!
 
Har ni några småsaker som gör er extra glada? :)


Inga-Linn

Jag blir glad när jag någon oväntad hälsar på mig/smsar mig.:)

2013-03-14 @ 17:52:33
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
elizabeth

sv: Jag har också varit i Doha och mellanlandat typ 6 gånger hahaha ;)
Okej! Säg bara till när du kan :)

2013-03-14 @ 20:17:04
URL: http://thelifeofbettan.blogg.se
Aida

Jag blir oftast glad av väldigt små saker.
Men också av konstiga saker, om jag är skitsur över en liten sak, tex att vi inte kan låsa badrumsdörren här hemma, så kommer jag på att "fan, om detta är mitt största problem just nu, måste det betyda att jag har det så sjukt bra just nu" Och då får jag värsta glädjeruset inom mig, då blir jag riktigt lycklig. Ser fortfarande problemet som ett problem, fast att jag glädjs åt det, typ "YES!! Jag bryr mig om att vi inte kan låsa dörren!! :D"
Haha

Känner igen mig i det du skrev om perfekt låt till en perfekt scen. Man blir verkligen exalterad. Och om det gick skulle jag nog gifta mig med just den scenen, så känns det.

2013-03-14 @ 22:28:03
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: