Solnedgång

En otroligt lång dag på Candolim beach, lovar att jag låg i vattnet hur länge som helst och har självklart bränt mig lite... Menmen! Under resten av kvällen satt vi och tog det lugnt i ett av shack(sen?) med några andra svenskar och bara väntade till solen skulle börja gå ner. 
 
Haha orkar inte med vissa, stod på stranden med min mamma och skulle fota solnedgången och diskreta som dom är här så är det några killar som fotar mig, med blixt... Haha! 
 
Kolla så vackert det är! 
Ett bra ställe att testa på panorama!


Trees, mamma i London

haha komiskt!! Typiskt killar, med blixt haha.
Fina bilder du tar där borta.. men vart är du?? Asien någonstans om jag får gissa?

2013-03-12 @ 20:44:14
URL: http://mangofisk.se
Anonym

Lövely.. Underbara bilder Li. Vill oxå sitta där på standen med er:( Bara en vecka kvar :D Wiee!

2013-03-15 @ 17:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: