För 731 dagar sedan

 
För 731 dagar sedan, alltså den 17 maj 2011 så ändrades mitt liv, och hur töntigt det än låter så kan man säga för alltid. Första mötet med killarna. Idag, 17 maj 2013, två år senare och jag kan säga att jag har inte träffat dom för sista gången än.
Jag tänker inte sitta här länge för att komma på nån jättebra och vacker text för att ni ska förstå hur mycket det här betyder för mig, för inget illa menat... Det kommer ni aldrig göra. Det här är inte bara "en vanlig fan grej" utan det är så mycket mer bakom allt som ni aldrig kommer få veta, tyvärr.
Att vara en av de första som träffat killarna och se dom helt chockade att dom ens hade fans, till att stå i Friends Arena med 45 000 andra fans på mindre än bara två år, DET kan jag kalla mäktigt. Kan ni nu få en liten inblick varför jag grät så mycket?
Men nu har jag kommit till that moment då jag inte vet om jag vill skratta eller gråta, gråta ledsna tårar eller glada tårar, jag vet ingenting, det enda jag vet är att jag saknar dom varje dag så att det gör ont i mitt lilla hjärta.
 
Dom ändrade mitt liv, jag undrar verkligen vart jag skulle vara nu om dom inte hade varit ett band, och om jag inte hade träffat dom. Genom dom så har jag träffat de bästa människorna man någonsin kan önska, jag har gjort de knasigaste sakerna man någonsin kan göra och hur konstigt och töntigt det än låter så har dom hjälpt mig en låååång bit på vägen för att bli mer säker i mig själv, att vara jag helt enkelt. 
 
Jag är så otroligt stolt över dom och jag önskar dom all lycka i framtiden. Igår berättade dom att dom skulle på stadiumtour, många blev jättebesvikna men förstår ni inte hur coolt det är? 
Jag minns 2011 när folk runt omkring mig praktiskt taget retade mig för att jag gillade dom, sa att jag aldrig skulle betyda något för dom och att jag bara var ett fan, att dom aldrig skulle bli stora men ni alla hade sååååå fel. 
Jag är inte bara ett fan, självklart vet dom vem jag är och dom blev världens största pojkband, nu skrattar ni inte lika mycket längre va?
 
Jag skulle kunna sitta här och skriva till fingrarna gör ont, rabbla upp massor av saker vi gjort och alla minnen men det tänker jag inte göra, allt jag kan säga är att se dom ha ingenting till allting har varit en sån otrolig sak att se, vilket inte många får. Jag vet att dom inte kommer läsa det här men jag ville bara säga hur mycket jag älskar dom.


amelia

Hej, jag vet inte vad jag vill med denna kommentar, men jag har tänkt på detta länge, och jag vill bara berätta att jag är på er sida när det gäller killarna, var starka & skit i vad andra säger, de är bara fruktansvärt avundsjuka & det är NI som träffat killarna, så får ni hat, usch.. men bara försök skita i det :)
Jag har varit ett fan sen maj 2011, men jag såg killarna först nu 8 maj. Det har varit så jobbigt för mig, jag bor såså långt ifrån stockholm & det är verkligen inte lätt att ta hand om situationen när de kommer hit & folk får träffa dom, när jag vet att jag verkligen inte kan! Skulle va så lycklig om jag kunnat va med också, men somsagt.. Jag har varit ett fan sedan ganska långt tillbaka, och sett dom vuxit & är så stolt. Är en av dom första fansen, men ingen vet om mig typ, för jag var inte med i stockholm någon gång, utan var hemma & typ grät haha..
Killarna betyder så mycket för mig & har hjälpt mig på många sett bara genom deras musik & att dom är dom. Förstår du? När jag såg dom 8 maj, så bara kände jag: detta är första & sista gången. Nu ångrar man ju att man inte åkte till stockholm 2011, men jag kunde bara inte. Men jag minns när man satt o lyssnade på endast dera xfactor klipp & hur glaaad jag blev när wmyb kom ut, man lyssnade sönder den... Asså det är sjukt & nu bara, är dom hur stora som helst..
Förlåt, men var bara tvungen att skriva av mig & säga till dig & dina kompisar: var starka!! Är så glad för er skull iallafall! Kram :) hoppas du inte bara: öh. Utan vet somsagt inte vad jag vill, men ja..

Svar: Oj, vilken lång kommentar, supersöt!!! Dock är jag inte med på sidan och har aldrig varit, men jag får lika mycket skit ändå men jag antar att man lär sig acceptera det efter ett tag. Jag har blivit en sköldpadda, typ ;)

Nej men allvarligt nu, jag förstår precis... Jag bor också en bit utanför Stockholm men kan åka varje dag, men mina kompisar som bor närmare har ju vart med om saker jag inte varit med på för jag inte var där så jag kan tänka mig hur det var för dig som inte alls var där... Och jag är verkligen ledsen för det, eftersom alla förtjänar att träffa dom!
Men kram på dig!!!
Li

2013-05-17 @ 14:59:23
Inga-Linn

Asså jag börjar typ gråta av avundsjuka men samtidigt så är jag så glad för din skull. Du ser så glad it på bilderna. Hoppas du förstår vilket tur du har som har fått träffa dom! Kram!<3

2013-05-17 @ 15:22:56
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Hanna

avis, hihih. Men skulle du inte kunna visa lite(helst allt hhaha) saker du fått av killarna? Alltså atografer ohde =)

2013-05-17 @ 17:02:03
Anonym

Vilken är din favoritlåt med dom?

2013-05-17 @ 17:47:55
Hanna

Åh gud vilka fina bilder, älskar verkligen bilden med Liam när man ser Louis hålla på i bakgrunden haha.. Du har verkligen tur som har träffat dom och som du säger, de kommer inte bli den sista!! Jag hoppas verkligen att jag någon gång har denna turen att få träffa dom och till och med får ta en bild!
Konserten i Friends Arena var helt otrolig, verkligen magisk!

2013-05-18 @ 22:08:05
URL: http://junihimlen.blogg.se
Olivia - drömmen mot att bli fotograf

Åh så himla fin, världens finaste pojkband!
Vart träffade du de? :D
kramis♥

2013-05-18 @ 22:16:43
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Rebecca

Jag vet hur det känns att få massa skit när man lyssnar på ett band man aldrig släpper. Så var det för mig när jag började lyssna på Tokio Hotel, då fick jag bara massa skit. Och dom sa även "Du kommer aldrig få se dom live eller träffa dom för du är så ful" sa killarna i min gamla klass till mig. Men för över 3 år sedan (5 mars) så fick jag se dom live, och även träffa dom också.

Super fina bilder!
Gillar dock inte 1D så himla mycket men dom är bra! :D

2013-05-18 @ 22:19:16
URL: http://mittlivsomrebecca.blogg.se
Linn ♡

gud va roligt :D

2013-05-18 @ 22:24:31
URL: http://jonssonl.blogg.se
Hanbakochfram - sexbloggen om allt och inget

Man måste ju erkänna att dom faktiskt är ganska gulliga!

2013-05-18 @ 22:26:02
URL: http://hanbakochfram.se
Betty

Gud!! vad gullig du ser ut på bilderna.

2013-05-19 @ 21:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: