Frågor och svar

Tack för en fin blogg och bra uppdatering, tänkte bara fråga, du har ju bokstäver och en låttext på din vägg? Hur satte du upp den och vad är bokstäverna gjorda av?
Tack så mycket! Ja jag har Chasing Cars på min vägg och den är gjord av vanligt svart papper som jag klippt ut och jag har satt dit det med klutt.
 
Vad haru för kameeeera
Nikon J2!
 
Får man åka på kryssning och bo i egen hytt om man är 16?
Min mamma åkte med hennes kompis också.
 
Du går ju inte i skolan, men lär du dig inget då? Ingen hemundervisning eller så? Eller är du en riktigt smart person som redan kan allting? 
Haha jag är typ långt ifrån smart, hoppade bara av skolan som vem som helst kan om den går på gymnasiet. Man kan säga att jag tog ett sabbatsår. 
 
Men när man får en sådan inbjudan via mejl, då står att man ska klicka på länken där nere. Och sen när man gör kommer man bara till deras hemsida. Måste man ha lösenord eller vadå? :/
Haha minns att jag också fattade nada av det där. Men du klickar på länken och sedan på "ansök om medlemskap" och registrera dig. Gå till din mail igen och bekräfta och sen är du väl medlem!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: