Frågor och svar

vad heter typsnittet du har i rubriken? ta gärna svaret i inlägg eller svara direkt på kommentaren! :)
Georgia :)
 
Är det smör du har på kanterna haha?
Nej, jag hade sirap!
 
Använde du någon speciell app så att du kan ta kort och filma samtidigt eller hur gjorde du? ;)
Min kamera kan filma och ta kort samtidigt!
 
Tack så mycket! :) 
Vilket program använder du? 
Är det vanliga photoshop? För isåfall, du valde ju typ "Import" Men kan man inte bara öppna den? Sen tröck du på nått i slutet, kan man inte bara "spara" bilden? :)
Yes, jag använder Photoshop cs5! Alltså man måste välja inport för annars funkar typ inte GIFen, så ja man måste gå in på inport - video frames to layers och yadayada, och sen måste man också spara den i "save for web and devices" Har inte direkt nån bra förklaring på detta dock ;)
 
avis, hihih. Men skulle du inte kunna visa lite(helst allt hhaha) saker du fått av killarna? Alltså atografer ohde =)
Haha nja... Tror inte de är så många som vill se de? Skulla va lite pinsamt haha
 
Vilken är din favoritlåt med dom?
Oj... Beror väl på vilket humör man är på och det går väl i perioder. Men en låt jag aldrig kommer tröttna på är helt klart Moments, så jävla bra!
 
 
 


malin

fin blogg! Gör du personliga designs?

2013-05-19 @ 12:27:32
URL: http://fashionfreeak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: