Indianer vinner Eurovision

Dags för lite Eurovision snack här va... Jag hörde Danmarks låt igår för första gången och seriöst, ibland undrar jag vad folk tänker med? Robin var typ dubbelt så bra. 
 
Jag personligen tycker att den var lite av en kopia på Eurphoria, hon hade nåt litet skynke på sig, hon var barfota och viftade lite harmoniskt på händerna. 
Det här kanske bara är jag också, men när låtar är på det sättet med flöjtar och hon springer runt där som en liten indian så kan inte jag sluta tänka på typ Roger Pontare, är det bara jag!? haha. Det spelar ingen roll vad hon sjunger, för jag hör "Jag springer i skogen, hoppar på lite stenar och äter bark" Haha okej kanske inte direkt så men nästan, blir irriterad. Men först Euphoria, och nu denna? Europa kanske vill vara små indianer. Varför kan inte bara alla klä sig i små skynken och springa runt och dansa som Loreen och vifta på händerna?
 


verro

asså... KUNGLIGT li xD hahahah!

2013-05-24 @ 17:34:23
URL: http://verrop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: