Kryssning

Ja... Här är väl några bilder från kryssningen. Trodde jag skulle ta mer (finare) bilder men så blev det ju inte, men det här var iallafall en av de bästa. Kryssningen var iallafall kuuuuuul. Ida och Elin skulle sjunga kareoke på kvällen men vi var för sent ute, men nästa gång kör vi! 
Sen var det ju Eurovision också, och jag trodde verkligen att Robin skulle åtminstånde komma på top 5?!? Tycker ni rätt låt vann? Jag såg inte hela programmet och har inte hört vinnarlåten än :)


svea ~ maviedesvea ★

Hej, jag undrar om du skulle kunna göra ett inlägg om hur man gör en presentationstext i sin header!
- Som du har gjort i din portfolio uppe i vänstra hörnet

Skulle bli hemskt tacksam!

2013-05-23 @ 21:44:30
URL: http://maviedesvea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: