Sommarjobb och Vampire Diaries

Har noll blogglust, vet inte vad jag ska ta mig till. Nån idé om vad ni vill läsa om? Hjälp miiiiig. Blogg.se kommer ligga nere från midnatt till imorgon på morgonen så jag tänkte att jag bara kunde slänga in ett meningslöst inlägg för det kommer inte vara så många som läser detta antar jag. Men om du gör, Hejhej! 
Det är helt sjukt att det är fredag imorgon, redan. Har varit inne vid biblioteket och lämnat mitt brottsregister papper eftersom jag har sommarjobb på ett dagis. Sen har jag väl bara kollat på Vampire Diaries (shit va bra de är!!!) och sen har jag sovit. 
 
Har ni några sommarjobb? Jag ska jobba 3 veckor på dagis + 2 veckor på pappas jobb + mitt vikarie om jag får nåt jobb nångång... Det blir en hektisk sommar för mig. Lite trist, men man får ju tänka på pengarna!


Denise

Men det är ju bra att du har jobb, då minskar tristessen om man inte har något planerat.
Själv ska jag jobba 2 veckor på sjukhuset, och tre veckor med att anordna ''bio under stjärnorna'' i Uppsala. :)

2013-05-24 @ 12:29:02
emelie

Ah som fritidslärare i tre veckor :)

2013-05-24 @ 14:48:32
Anonym

åhh, vilket dagis? jag fick nämligen jobb på ett dagus/förskola men tackade nej, då sa det att det skulle ta nästa tjej, en 96a som stod som reserv. Kanske kan det ha varit du? ;)

2013-05-24 @ 20:08:57
Anonym

Jag har fått sommarjobb på KFUM lägret. Det är ett läger för barn där dom får prova på olika sporter sen bada i badet där lägret är. Kommer bli grymt kul! :D

2013-05-24 @ 21:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: